Wednesday 21 May 2014

TAKUT MENGANDUNG LAGI

"Akak..saya takut mengadung lagi.sebab saya pernah anemia sewaktu memgandung anak sulong dahulu..saya fobia..asyik kena perli dengan nurse je...slalu ckp x makan je"

Inilah kerisauan yang melanda seorang adik yang pernah berjumpa saya. Dia diasahkan mengandung. Namun,disebabkan kandungan sebelum ni dia mengalami anemia...die bimbang keadaan itu berlaku dan berulang semula..jadi..saya mencadangkan vitalea..iaitu multivitamin yang mengandungi iron atau besi..

Nak tahu lagi?sebotol vitalea mengandungi 120 biji tablet dan boleh bertahan selama 4 bulan..jadi..kalo mummy beli time mengandung..boleh juga digunakan semasa berpantang dan menyusu...baguskan..jimat..

Selain itu..vitalea juga berupaya utk memberi lebih nutrisi kepada susu ibu..susu kelihatan lebih pekat dan sangat mengeyangkan.Jadi ibu2 boleh lah mengumpul stok..

Teringat seorang customer kol...kenapa anaknya minum sikit je susu..minum sikit macam dh kenyang..die mngmbil set penyusuan..dan susunya sangat pekat..dah tahu kan jawapannya...vitalea la tu..jadi dia boleh membuat stok susu..tersenyum dia dengan jawapan saya....

sharing hari ni..
salam sayang dr mommy sue..

No comments:

Post a Comment