Monday 26 May 2014

RUMAH KASIH SAYANG

Bila saya terbaca quote ni...saya hampir menangis..ini lah yang saya impikan...

impian saya ingin membesarkan puteri-puteri di depan mata..dan menjadi mama sebenar. Tanggungjawab sebagai ibu kadang-kadang tu tak spenuhnya saya lakukan...dek kerana kesibukan dengan kerja. Pagi hingga petang masih di sekolah. Bila anak dah besar dan pandai menyoal..kenapa mama balik lambat?kakak tunggu mama lama dah..hingga kakak tertidur...saya tersenyum..tp di hati..saya menangis sendiri..

sedih..
Kakak suka bila mama cuti..kita boleh pergi jalan2...boleh temankan mama shopping..kita boleh baca buku sama2...boleh tengok citer kartun sama2...
ni luahan kakak..anak sulong saya...

insyaallah nak..mama sentiasa bersama anak2 mama...wlauapapun keadaan..mama paling suka bila anak2 mama suka makan makanan yang mama masak..nikmatnya air tangan ibu kan syg...

Semoga menjadi anak yang solehah sayang..

No comments:

Post a Comment