Tuesday 20 May 2014

SELAMAT TINGGAL SI PARUT

"Alhamdulillah akak..parut-parut jerawat kat muka saya makin pudar..dan ada yang dh hilang langsung...best viamin e...saya dengan kawan2 siap buat masker sebelum tidur..buat ramai-ramai...campur esp sikit..bagun pagi segar dan lembut je kulit muka"

Ni cerita salah seorang adik merangkap customer set kecantikan iaitu set D.Selepas dua minggu menggunakan set ni..saya pon telefon dan tanya perkembangannya..Alhamdulillah..respon yang sangat baik..memang betul..kali pertama saya lihat mukanya banyak jerawat halus dan berminyak..parut jerawat pon masih ada..so die nk kurang masalah ini dengan mengambil set D.Sebagai student..die membeli satu persatu..bagi saya bagus sebab biasalah student..masalah kewangan tu dah lumrah..saya memahami..dan saya berikan sedikit sampel untuk beliau mencubanya...

Alhamdulillah..kesan dah dapat lihat dalam masa 2 minggu..Dia mengambil ESP ..Vitamin E, vitamin c..

Jadi..mari kita lihat apa yang best sangat vitamin E ni..di saya jumpa keratan majalah..rasanya dalan I-sihat ataupon rapi..

===============================
MANFAAT VITAMIN E
===============================
♥ membantutkan sel penuaan akibat dari radikal bebas
♥ melindungi paru-paru akibat pencemaran
♥ menjadikan wajah lebih muda
♥ menghilangkan parut jerawat
♥ merendahkan kadar kolestrol
♥ membantu mencegah kanser
♥ merendahkan risiko katarak

SEBOTOL TAHAN 4 BULAN.SANGAT JIMAT..

nk tahu lebih lanjut mengenai vitamin E?
pm sue 012 5997529

No comments:

Post a Comment