Wednesday 21 May 2014

KEMANA HILANGNYA VITAMIN SAYA

Hari nI selepas subuh dan menjamah 3 keping biskut, seperti biasa saya akan mencari kotak vitamin saya..Dalam kotak tersebut ada lebih daripada 8 jenis supplement Shaklee yang saya biasa guna iaitu
♥ vitamin c
♥ vitamin e
♥ licithin
♥ alfalfa
♥ zink
♥ omega
♥ esp
♥ gla
♥paper mint ginger
♥ herbalax

tapi hari ni 2 jenis telah hilang...puas saya cari..kot2 terjatuh...anak main...mcm2 saya fikir...

Sambil mencari tu..terfikir lah sesuatu..yang guna supplemnt kat rumah ni hanya saya..mak dan si dia....sahhh...saya dah dapat jawapan....

Hehehhe...si dia outstation ke Kuala Lumpur mengahadiri seminar....rupanya dia lah pencuri vitamin saya...eh..bukan saya..vitamin kami..=)

Husband saya mengalami sinus. Kerap bersin dan selsema.Hanya vitamin C dan alfalfa sentiasa menemani dia kemana-mana. Rasanya vitamin yang saya bekalkan dah abis.tu yang ambil kat rumah tu..heheheh

Alhamdulillah...Shaklee sentiasa dihati kami...

Episod seterusnya...Sue dan vivix

No comments:

Post a Comment