Friday 9 May 2014

DUDUK RUMAH DAPAT DUIT?

Duduk rumah...dapat duit..sape nak bagi kan?

Tetapi dengan Shaklee..anda akan dapat semua ini.. Tapi bukan la duduk goyang kaki jer..Berjanggut pon tak dapat ape2...betul tak..

Dah menjadi satu fenomena baru pada hari ini, ibu2 yang bekerjaya berhenti kerja dan bekerja dirumah. Rata-rata daripada mereka adalah graduate dari universiti tempatan dan luar negara. Kebanyakannya dari golongan profesional sepert jurutera, arkitek dan sebagainya. Hebatkan....menjana income 4 ke 5 angka dari rumah. Yang paling hebat lagi bila suri rumah pon mampu menggenggam 5 angka. Sape nk? Semua orang nak...betul tak...Tapi ape yang membezakan mereka ni ialah USAHA UNTUK BERUBAH.
..

Bila sue share dengan rakan-rakan ini, kebanyakkan push faktor mereka ialah masalah kewangan, anak, dan inginkan kebebasan kewangan. Dengan Shaklee, semua ini tidak mustahil. Shaklee mampu membayar bonus yang tak tercapi dek akal...betul sue ckp...mmg best sangat..yang penting..mesti ada ilmu.dan sentiasa berusaha memajukan diri serta ikut ape yang upline cakap...Insyaallah..

Shaklee menawarkan 3C...cash..car dan convention...dan yang paling best sekali...anda tidak perlu membuat pinjaman bank uantuk memulakan perniagaan Shaklee...tidak perlu,,tidak perlu....hanya bermodalkan rm65 atau rm75 sahaja...Ia adalah merupakan satu langkah permulaan anda untuk berjaya...dan kejayaan dalam Shaklee bukan terletak pada siapa anda...tapi terletak kepada USAHA ANDA UNTUK BERJAYA & MENGUBAH KEHIDUPAN....Siapa pon boleh berjaya....So pecahkan tembok yang menghalang kejayaan ..antaranya sifat MALU..SEGAN..MALAS..dan kunci kejayaan terletak pada diri anda sendiri..

Dan jadilah seperti dalam gambar ini. Walaupon anda kecil, tetapi semangat anda besar..jiwa anda besar..dan insyaallah kejayaan ada dalam genggaman anda..BERANI untuk BERTINDAK DARI SEKARANG

Ingin nak tahu lebih lanjut bagaimana Cik Sue menjana income 4 angka dengan hanya part time?jom..kita bincang,,,kol ni...sms or whatapss 0125997529

No comments:

Post a Comment