Saturday 10 May 2014

PENATNYA TEACHER....

"Tolong bawak beg teacher..penat dh teacher naik tangga..turun tangga..relief kelas..petang ni nk handle budak kawad kaki pulak.."

dialog ni biasa kita dengar..terutamanya dalam kalangan guru2..dulu ckgu2 tak cukup tidur..sbb nk keyin sppbs..lepas sppbs dimansuhkan guru2 sibuk pula dengan baiah..pertandingan itu dan ini..kejer cikgu x pernah habis hingga ke rumah...cikgu kerja lebih 12 jam sehari...

Kenapa sue ckp macam ni..?Sebab sue melaluinya sendiri..penat syg..dengan kerja umh lagi..jadi..sue terpksa mencari sesuatu supaya sue bertenaga hingga ke mlm hari..mmg kerja sekolah sue jaranh bawak balik sebab sue terpaksa menguruskan rumah dan anak2 sendiri..jadi..sue memilih menggunakan ESP dan Vitalea..

ESP merupakan protien soya yg memberikan tenaga dan mengeyangkan dalam jangka masa yg lama..selain itu, ESP juga menghaluskan kulit terutamany bila sue perasan yang parut jerawat semakin pudar..boleh buat masker juga tau..

VITALEA pula merupakan multivitamin lengkap..diperkaya dengan iron...ia bgus utk mengelakkan anemia..tambah2 kalo sape2 yang selalu pucat je..mmg bagus..sebotol tahan 4 bulan...jimatkan..

So..kawan2..if cikgu2 jgk tu...mmg sue suggest amik kedua2 ni...insyaallah..rasa penat tu agak berkurangan..

Nak cuba kedua2 ni?bleh pm sue...

No comments:

Post a Comment