Monday 10 December 2012

SET BERPANTANG CINTA PANDANG PERTAMAKU BERSAMA SHAKLEE

Alhamdulillah..Saya ingin sihat..Itu ayat pertama saya bagi soalan kenapa saya memilih Shaklee. Saya dipertemukan dengan Shaklee semasa saya dalam trimester ketiga mengandungkan si kembar..Dengan perut yang memboyot saya tidak dapat ke mana-man kerana tidak mampu membawa perut yang sangat berat..Hanya I-Pad dan telefon menemani saya pada saat itu. Mujur saya telah menyiapkan kelengkapan bayi lebih awal sebab saya dapat merasakan saya semakin penat dan letih di akhir kehamilan.


Saya menggoogle semua produk berpantang sebab kali ini saya memang niat tidak mahu makan jamu lagi sebab saya tidak sanggup menelan bau yang kurang enak..teringat biras yang berpantang dengan Shaklee..Dan saya pon bertemu dan jatuh hati dengan produk-produknya.


Cara berpantang moden dengan menggunakan supplement Shaklee ternyata lebih baik dan selamat. Ibu lebih cergas dan sihat dan selamat digunakan apabila anak terkena jaundis.Bermula la episod perkenalan saya dengan produk berpantang..Vitamin2 yang menjadi peneman saya di kala tidak cukup tidur waktu itu. 


Alhamdulillah.keberkesanannya mula terasa selepas seminggu saya menggunakan set berpantang. Teringat lagi kata emak yang menjaga saya..jalan macam orang tak sakit je sebab saya nampak lebih sihat jika dibandingkan dengan bersalin kali pertama yang juga secara ceazer jgk..pas set bersalin, saya pon meneruskan dengan set menyusu Set 3M

 Alhamdulillah..susu saya cukup untuk si kembar. Teringat lagi, suara2 sinis yang mengatakan saya tidak cukup susu. Anak 1st pon susu sikit. Tp saya nekad, kali ini mesti saya susukan dengan susu saya sendiri..dan alahmdulillah..saya dapat membuktikan yang saya ada dan cukup susu hingga hari ini..syukur alhamdulillah. Thanks kpd Kak N yang tidak putus2 memberi semangat pada saya dulu hingga kini. Perjalanan penyusuan saya tidak akan terhenti sehingga hana dan hani cukup 2 tahun..terima kasih semua





SET BERPANTANG SHAKLEE MENGANDUNGI


> VITAMIN B COMPLEX- 

Berfungsi sebagai anti stress kepada ibu dalam pantang. Memberi ketenangan semasa berpantang disamping menjadikan mood penyusuan lebih baik seterusnya menggalakkan peningkatan produktiviti susu.


> VITAMIN C


membantu pemulihan luka, mengekalkan keanjalan kulit 


> ZINK 


 membantu pemulihan luka


> VITALEA


multivitamin yang sangat baik. Semasa bersalin, ibu banyak kehilangan darah. Oleh itu, biasanya ibu kelihatan agak pucat. Vitalea yang diperkayakan dengan zat besi membantu memulihara kesihatan badan ibu. Juga membantu memekatkan susu ibu.

Mari kita lihat vitamin yang boleh diambil dan tidak boleh diambil oleh ibu mengandung. Vitamin yang boleh dan tidak boleh ialah ?

HARGA SETIAP PRODUK


1. VITALEA (120CAPS/TAHAN 4 BULAN) : RM 88.75

2. ZINK (120 CAPS/TAHAN 4 BULAN): RM 33.75

3. VITAMIN C (180 CAPS/TAHAN 6 BULAN): RM92.50

4. VITAMIN B (120 CAPS/TAHAN 4 BULAN): RM53.75

TAWARAN HARGA LEBIH MENARIK JIKA ANDA....????JOM PM SUE...NIKMATI KELEBIHANNYA APABILA MENYERTAI TEAM KAMI...

No comments:

Post a Comment