Tuesday 11 December 2012

TAYAR BASIKAL, TAYAR KERETA

Ramai dalam kalangan kita mempunyai tayar basikal dan tayar bas..terutamanya kaum-kaum ibu yang lepas melahirkan si comel..dalam pantang,badan comel je sebab dah keluar si baby..pas tu berpantang bukan main..no ais..no kari..no chapati.pas tu bengkung lg..urut lagi..mmg cun..pas berbulan2 mulala..dh mcm belon semuanya..semua takut nk timbang..bukan ape..takut jarum tu laju je pusing..hehe..itu hakikat sebenar..seperti saya jgk...



dari BMI normal..jadi BMI obes..bahaya tu..bukan memikirkan cantik semata-mata. Tetapi saya memikirkan saya mempunyai keturunan yang mempunyai pelbagai penyakit terutamanya 3 serangkai..Dah la jarang nak bersenam..sibuk melayan si kembar dan kakaknya...dan saya sangat takut sebab saya berisiko menjadi seperti ini..
huhu..risaunya saya..sekarang pon dah jadi macam ni....


Ni tayar basikal...kalo dh bertambah berat..jadi tayar kete..lagi tambah jd tayar bas...huhu

pengambilan makanan dan cara hidup yang seimbang perlu dalam proses ini. Walaupon banyak pusat pelangsingan badan, namun kosnya kebanyakannya mahal.

Namun, bagi saya pengambilan Herbalax, Omega Guard dan Alfalfa banyak membantu. Harganya sangat berpatutan. Bagi mendapatkan kesan yang lebih maksimum, eloklah mengamalkan buah-buahan supaya pembuangan bejalan dengan lebih lancar.

Credit to Kak N(Testimonial)
Alhamdulillah setelah sebulam mengambil Omega Guard sebagai pembakar lemak, ia memberi kesan yang sangat hebat kepada selera makan saya. Alhamdulillah saya merasai perbezaanya. Memang setelah makan omega kita akan merasa dahaga daripada rasa lapar. Dapat rasa berbanding makan Licithin. Memang ada yang mengamalkan Licithin mendapatkan bentuk badan yang slim dan cantik, terutama bagi ibu yang menyusu kerana penyusuan itu sendiri membantu ibu membakar banyak kalori.




No comments:

Post a Comment