Tuesday 11 December 2012

HARI-HARI BASUH CADAR




Seminggu lagi cukup 11 bulan saya menyusukan Hana dan Hani..dan ini la teman setia saya setiap hari..kalo x ambil ni..mmg penat la saya sepanjang hari..tambah plak minum ESP dan air 3liter..sbb nye kalo x cukup air, mmg vitamin ni x menjadi la...

Semasa dalam pantang saya mengambil set berpantang..alhamdulillah..susu pon banyk..pas habis semua supplement berpantang, saya stop sekejap sbb memikirkan mahal nk beli. Bukan x nak beli, dan x mampu beli, tp x nak myusahkan suami... pas tu saya rasa susu saya berkurang dan warnanya sedikit cerah berbanding semasa mengambil supplement sebelum ini..Hasil tuaian pon paling banyk 4oz je.

Jadi saya terus mengambil supplemnt semula. Malam saya makan 4 biji ostematrix..fuh..best tak terkata.memang penuh dan akan membasahi cadar dan baju kalo hana dan hani tidak menyusu pada malamnya..setiap hari seperti ni..mmg superb la penangan  set 3M ni..sekali pam pon bleh dapat 8-10oz..best sangat..badan pon x letih walaupon x cukup tidur pada malam hari...

Jom kita tengok kwn2 lain yang pernah merasai bestnya set ni..credit to Siti Nusrat Raihan










  NAK MERASAI SENDIRI..JOM PM SAYA..TAWARAN HARGA MENARIK MENANTI ANDA..
SUE : 012 5997529..

No comments:

Post a Comment