Sunday 15 June 2014

CINTA JANTUNG HATI

Bila semua orang post pasal hari bapa...sue pon nak juga la....

Alhamdulillah...sue dikurniakan insan-insan hebat di sisi saya...antaranya arwah ayah..Insan teristimewa yang sentiasa bertahta di hati saya dulu,kini dan selamanya...Tanpa didikan ayah..saya tak mungkin seperti ini..teŕingat hari terakhir bersama ayah..rupanya pelukan erat yang tidak pernah seerat itu adalah pelukan terakhirnya...indahnya waktu bersama ayah..tatkala org lain membaca Alquran dengan ada kesalahan2...anaknya ini yang selalu ditegur lebih..malah dirotan..menangis..mengadu...tapi hari ini..itu lah yang ayah inginkan.baca kitab Allah dgn baik...ayah antr ke sek agama...saya mngelat..x pandai bhs arab...ayah marah..tp syg..ikutkan juga apa yg anaknya nak...tapi rupanya terlalu indah bahasa Alquran..ruginya x belajar dulu...nekad..mahu anak2 memhami bahasa Alquran..jagn jadi macam mama sayang...

Ayah..ayah terbaik..ayah terhebat..x dapat diganti..Semoga Ayah bahagia di sana..kiriman Alfatihah sentiasa mengiringi pemergianmu....

Kali pertama ayah menangis bila tahu keputusan SPM ku..emm..best student..tp x brapa nk best sgt la..ok dr yg lain...menitis kegembiraan di raut wajah ayah...alhamdulillah..berjaya membuatkan ayah gembira..

Kali kedua melihat air mata ayah...bila ayah melepaskan segala tggujwbnya kepada insan baru...iaitu suami saya..Mohd Fatimi Izani..besar harapan ayah...sebab saya tahu..ayah terlalu sayangkan saya

Alhamdulillah...ayah...saya bertemu insan hebat seperti ayah...yang sangat penyabar..penyayang...dan terlalu memahami..Dialah pemilik tulang rusuk saya yang sentiasa senang dan susah bersama saya...6 tahun usia perkahwinan seperti baru semalam di ijabkabul..3 puteri sentiasa menyinari kehidupan kami..Semoga ikatan yang terbina kekal tersemat hingga ke jannah..

Terima kasih atas segala pengobananmu...walaupon saya bukan yang terbaik...namun...saya sentiasa ingin menjadi terbaik di matamu..

Terima Kasih ayah..terima kasih syg...

No comments:

Post a Comment