Saturday 18 October 2014

SHARING DENGAN ILMU

Alhamdulillah..selamat sudah bengkel nutrisi kali ni..Syukur kerana berpeluang menghadiri bengkel ni.Selalu saya tak dapt join sebab ada class. Dengan ilmu yang ditimba sangatlah bermanfaat..Bukan setakat ilmu tentang produk,malah ilmu tentang kesihatan sangat bermakna bagi saya..Terlalu berharga kesihatan ini..Maka,hargai dan belailah diri anda dengan baik..dalaman dan luaran...hiasilah dengan iman juga kan....sama2 kita perbaiki...insyaallah

Shaklee bukan sahaja mengubah hidup saya..malah lebih dari itu..Shaklee juga mengeratkan ukhwah antara pengedar..Bestkan...sama2 sharing manfaat Shaklee dan sama2 menikmati kehidupan yang lebih baik..

Dan yang paling best..saya dapat bertemu semula rakan lama saya sewaktu di Matrikulasi Pulau Pinang dahulu...2003..dah lebih 11 tahun...kini kami bertemu semula.Shaklee menjadi wadah penghubung kami...

No comments:

Post a Comment