Tuesday 11 March 2014

SHAKLEE ~ BAHAGIA MENJANA INCOME 4,5 ANGKA

Alhamdulillah..panjatkan rasa syukur kerana masi bernafas di bumi Allah ni...terlalu besar nikmat kurniaan Allah pada kita dan sentiasa tidak putus2...betul kan kawan2..nikmat yg paling penting adalah nafas...Allahhuakbar....syukur..kita masih bernafas lg hari ini...nikmat lain ialah rezeki...betul x?sedikit story mory sue ttg rezeki ni..
Ramai orang bertanyakan Sue...knp buat Shaklee? kan dah bnyk org buat...online la...betul..mmg tak dinafikan..dulu2..bila sue g branch...lengang..tak ada org..siap boleh bual2 dengan staff kt branch...tp skrg..hahah..penuh...kn beratur..paling kejap pon setengah jam...mmg berbeza sgt..tu maksudnya Shaklee mmg dipercayai..selamat dan semulajadi..adakah sue give up?
haha...tidak sama sekali...sbb Sue yakin dengan rezeki Allah...Allah bukan bg rezeki dlm bentuk duit shj..bnyk lagi rezeki lain untuk kita.. so apa2 yg bermnfaat tu adalah rezeki uuntuk kita..
dan sue pegang satu ayat ni
" rezeki umpama ikan dilautan..wlpon nelayan menangkap ikan di seluruh dunia, ikan masih tidak habis-habis"
oleh itu, yakinlah dengan rezeki Allah....semakin banyak kita memberi...semakin banyak kita menerima...percayalah....dengan SIZ insyaallah kita sentiasa dimurahkan rezeki...
Alhamdulillah..dengan Shaklee..saya mampu membantu diri sendirI dan orang lain...jom jana pendapatan dirumah....sue~ wnt to be WAHM...
Ingin bersama team sue...jom...jutawan muslimah bersama anda...bahagia dunia..bahagia akhirat..
salam kasih sayang
dr sue shuhada

No comments:

Post a Comment