Sunday 2 March 2014

KERANA SUSU CIKGU JUAL TU?

Alhamdulillah...hari ni nk citer psl student saya ni ...last year selalu datang lewat..sebab gastrik...tengok dulu keadaan hari tu..kalo ok datang..kalo tak ok tak dtg...so parent pon dtg inform...berkenaan anaknya ini.. Saya pon faham. Disebabkan ada surat daripada doctor, so kes ni dikecualikan dari tindakan disiplin.

so saya dah tengok tahun ni student saya ni lain sikit. banyak perbezaan...
td..sy pon tanya die...nampak lain dah skrg...dh sihat...alhamdulillah...tanya jgk...makan ape...last2 die jwb minum susu ticer...yang ticer jual tu ..huhuhu..terkejut saya...so ticer pon sempat promote...nnti bli dgn ticer...die ckp x pe..umi dh jd mmber..alhamdulillah..
seronok tgok student yg dh sihat ni..makin bersemangat dh skrg...subject sy...lagi la..ticer tumpang happy..last year mcm2 ...pucat..sakit..macam kain buruk.

tahun ni alhamdulillah...
mungkin die pon amik ubat lain...tp esp pon ambik jgk...so sape2 yg ada gastrik tu...boleh cuba esp.  insyaallah..kita ckp knyang dan knyg dlm masa yg lama...
to my beloved student.....teruskan usaha...doa sy mngiringi kalian...x pernah putus...jadi yg terbaik...

No comments:

Post a Comment