Sunday 9 June 2013

MAKANAN TAMBAHAN SI KECIL

Ibu sentiasa ingin memberikan yang terbaik kpd simanja kan...jika anak kurang selera mkn..ibu2 tentu memikirkan pelbagai cara nk pikat mood makan anak2 ni kan..
Alhamdulillah..ramai customer sue yg berpuas hatiVsampai repert order berkali-kali...

Bulan ni plak mmg ramai yang bijak...amik kesempatan sempena promosi mealshake...bli 6 free 1...best2..jom kita tgok ape yang ada dalam mealshake ni?


mealshake diperbuat daripada sumber-sumber bahan semulajadi seperti buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lactalbumin iaitu sejenis susu. lactalbumin adalah bahan yang terbaik dan mengandungi organisma protin yang sangat berkualiti dan mudah diserap ke dalam sistem tubuh dari peringkat bayi hingga ke orang dewasa.

mealshake untuk semua golongan...bayi, kanak-kanak membesar, ibu mengandung, para atlet, pengamal sayuran, org sakit, org yang sibuk bekerja dan orang yang selalu mengambil makanan segera. 

Oleh itu,  jika anda mencari sarapan pagi yang berkhasiat, MEALSHAKE merupakan pilihan yang sangat bijak.
seronok kan bila tengok so comel kita suka makan...

Manfaat utama 

* Nutrisi yang lengkap 
Menyediakan 24 jenis vitamin, mineral, dan zat yang diperlukan oleh badan.Kekurangan pengambilan zat akan menyebabkan masalah penyerapan vitamin dan mineral oleh tubuh. Ia juga mengandungi licitin soya yang bagus dan bekerjasama dgn vitamin larut lemak.

* Membekalkan nutrisi kepada sel tubuh
Kaya dengan protin (tidak mengandungi laktosa), membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, darah dan sistem imin.

*Membantu tumbesaran
Mengandungi asid folik, biotin dan kaya dengan kalsium dan mgnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk membesar.

*Anti Oksida
Mengandungi vitamin A, C , E dan zink, selenium yang merupakan agen anti oksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.

  *Mengembalikan seri wajah
Mengandungi vitamin B yang lengkap , zat besi dan copper yang cukup untuk membina sel darah merah yang sihat sekaligus memberikan kesihatan kulit wajah lebih cantik.

* Detoksifikasi 
Kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus.

* Kelazatan rasanya
Minuman yang lazat untuk diambil bersama fruktos semulajadi, penggantian segera terhadap kekurangan vitamin, mineral dan juga tenaga. Tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan. Lazat dinikmati oleh semua golongan.

CAMPURKAN MEALSHAKE DLM MINUMAN ANDA
 





Mealshake juga boleh diambil bersama vitamin-vitamin lain..Omega Guard bagus untuk perkembangn otak kanak-kanak..Mengandungi DHA yang bagus untuk otak..

Sekiranya berminat untuk dapatkan promo bulan ini, email/ sms/ whatsapp sue seperti di bawah.


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 
 Untuk maklumat lanjut untuk keahlian / pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh berhubung  melalui
Email Yahoo : suetimie26[@]yahoo.com
 Gmail : suetimie[@]gmail.com

  Call/Whatsapp : 012-5997529

 Salam sayang dari sue

No comments:

Post a Comment