Wednesday 23 March 2016

WE'VE MOVE

Assalamualaikum semua..

Lamanya tak berupdate entry kat sini..sibuknya la Cik Sue...sibuk dengan anak..sibuk dengan kerja rumah..sibuk untuk menyesuaikan diri di tempat baru...blog dh bersarat dengan sarang labah-labah 3 inci..hehhe..


Buat pengetahuan semua, Sue dah berpindah ke Bangi Avenue 2, Kajang Selangor..So dah tak menetap lagi di Kota Bharu dan tak lagi la mngCOD kan Shaklee di sekitar Kota Bharu..kena maklum sebab ramai yang masih bertanyakan tentang produk Shaklee di Kelantan..

Alahamdulillah..hampir 2 bulan dah di Bangi..Anak-anak semua dh bersekolah..si kembar di Pasti dan Si Kakak di Al Amin-Putra Mahkota...

Dan mamanya ...di .......SMK Pandan Mewah...hahah....mula tgok tu rasa nk nangis pon ada..tapi syukur sangat..kami dah bersama...complete family..tak lagi jauh...anak-anak seronok sgt..cabarannnya sekarang iailah 40min atas jln raya..so mmg kn bgun awal la...rutin harian start pkul 5 pagi..siapkan breakfast anak2 dan 6.30 dah bertolak ke sekolah...

Perancangan Allah tu sengat baik..Allah lebih mengetahui..Allah aturkan cukup sempurna...tu yang mampu Cik Sue cakap...kenapa tu...panjang pulak nk crita..

Life di KL..?hahah..insyaallah...akan bertambah baik...

dan yang paling best...

life di RUMAH sendiri...

penat...mlas...itu rumah saya...hehe
so..mcm2 ..nnti Sue citer plak pasal rumah...nntikan entry lpas ni...

No comments:

Post a Comment