Friday 18 January 2013

INGIN GEBU, HALUS DAN MULUS DENGAN ESP

  ALHAMDULILLAH.Bertemu lagi dalam entri saya kali ini.Kali ni nk share dengan semua bestnye ESP ini. Hampir setahun saya mengenali ESP dan rasanya dah 5 canister saya habiskan..Apa yang saya rs?Saya suka share kan testimonial sendiri sebab biar kita cerita apa yang kita alami. Baru betulkan..x tipu2...
Bermulanya jatuh cinta ketika dalam pantang melahirkan twin..best(knpa la baru jumpa ESP time ni..knpa x dulu2) best, susu saya banyak, pekat dan cik B asyik penuh je..mula2 x brpa nk jd sbb saya bancuh cair je..konon nk jimat..hehe.pas kol umi saya Kak N, die pon ckp bancuh pekat sikit..hah..amik kau..asyik lencun je baju..best..siap pam n buat stock lg..baby cepat kenyang n bila pam tgok pekat je susu..



itu cerita susu..ini plak cerita pasal kulit..mak ai..asyik kn puji je dgn en husbnd..gebu je muka tu..dulu time pregnt hitam sana sini...dh besalin bertukar terus mcm transformer..hehe..hitam bawah ketiak, leher makin pudar dr hari ke hari. jerawat yang ada pun makin kecut dan takut nk keluar lagi..best sgt..x payah pakai make up tebal2..muka nampak nature je..x pucat wlpon x pakai bedak..kulit baby pon halus dan x da alergi macam kakaknya dulu..sedih sgt sbb lambat dipertemukan dengan ESP ni..

mula susah jgk nk telan..pas tu saya mula mix dgn jus kurma..yumyum kesedapan hingga menjilat jari..x da rasa soya sgt..rs kurma..minum time sejuk2 sikit..

emm..lagi satu disebakan rs mengandung baby twin, perut saya besar sgt compare to yg 1st dulu. 2 kali ganda.sampai 8 bulan pon asyik beradu atas katil je sbb x larat nk bawa perut.so, bila perut besar, strech mark pon banyak sangat..macam perut harimau je saya rasa.berbelang-belang..huhu..takut dan buruk..alhamdulillah, pas consume ESP kesan strechmark makin hilang dan skrg dah x da lg..mcm before pregnant dah.syukur..x da lagi belang harimau kat perut..=)
dan sekarang..berat badan saya dah turun 3kg pas amik ESP dgn konsisten..best2..dr dulu 65kg srg dh 62kg..

So, pas suka sangat ESP ni..saya pon google..apa sebenarnya ESP..jom kita baca

ESP merupakan sumber protein biologi yang lengkap berasaskan tumbuhan yang secara semulajadi rendah lemak, bebas kolestrol, dan kaya dengan asid amino penting. Ia terbukti secara klinikal dapat mengekalkan tenaga berjam-jam lamanya.
  • Tumbuhan berprotein yang BERKUALITI TINGGI dengan kandungan 14 GRAM PROTEIN SOYA sihat dan 500mg KALSIUM bagi setiap hidangan.
  • Membantu MENGEKALKAN KEPEJALAN OTOT.
  • GLISEMIK RENDAH yang dapat MEMBANTU MENGEKALKAN PARAS GULA dalam darah yang NORMAL.
  • Membantu MENYOKONG SISTEM IMUN, mengekalkan TAHAP KOLESTROL NORMAL dan menggalakkan kesihatan jantung dan prostat.

dan... yang paling SPECIAL SANGAT ESP SHAKLEE ni ialah:
  • AIR DIGUNAKAN UNTUK MENCUCI bagi mengekalkan bahan penting seperti isoflavones, genistein dan daidzein juga menyediakan anda dengan kebaikan keseluruhan soya.
  • Non-GMO (TIDAK DIUBAHSUAI SECARA GENETIK) protin berasaskan tumbuhan yang memastikan yang kacang soya kami bebas daripada kacang soya yang diubahsuai secara genetik.
ESP soya shaklee BERBEZA daripada soya biasa tau !!  
nak tau kenapa

SEBAB ia bukan sekadar one of the best milk booster
malah macam2 lagi boleh dapat dengan ESP ni...
 
Nak KURUS cari ESP..

Nak GEBU cari ESP..
Nak ANJAL cari ESP..
Nak KULIT CUN muda remaja cari ESP..
Nak Sihat Cari ESP..
Nak kenyang cari ESP..
Nak Bertenaga Cari ESP..

No comments:

Post a Comment