Saturday 27 April 2013

GLA MEMBANTU MENGATASI MASALAH KESUBURAN?

Salam ceria kawan-kawan..alhamdulillah..mood cik sue hari ini ceria sikit dr semalam..yang tertanya-tanya sudah terjawab..so, hari ini cik sue nk share tentang GLA..ape ek GLA ini...yang paling best suami cik sue pon baca n nk tau pasala GLA ni..ingat lg soalan die..Nape ek mama x makan GLA ni...promote je...oo, dlm hati cik sue..concern jgk encik husband cik sue ni..heheh..mama x boleh amik lg sbb mama masih bf so gomok dua org tu...heheh..sbb die tnya ialah sbb cik sue masih blum period...seen mlhirkan si wiwin tu...biasalah..tu effct amik implan dan bf..

ok..jom kita tgok ape yg istimewanya GLA ni..terutamanya bg sape2 yang mengalami masalah kesuburan

Apakah Kaitan GLA Dengan Kesuburan ? ?
****************************************
Memang terdapat pelbagai produk dipasaran yang boleh membantu pasangan bermasalah begini sebagai salah satu usaha. Dan GLA Complex Shaklee jugaboleh diambil kira sebagai salahsatu usaha. Disamping fungsinya yang pelbagai untuk kecantikan dalaman dan luaran seorang wanita, GLA Complex juga mampu membantu dalam aspek kesuburan seorang wanita.

BAGAIMANA GLA COMPLEX MEMBANTU??

Gamma Linolenic Acid (GLA) membantu wanita menghasilkan cecair serviks yang subur & berkualiti --->> Mukus Serviks Putih Telur (Egg White Cervical Mucus)
Cecair serviks jenis ini sangat subur, nipis, berair, cerah & likat, dan sangat membantu sperma berenang terus ke uterus, ke Tiub Fallopio, dan ke telur (ovum).

Cecair serviks yang sangat subur ini juga akan bantu sperma hidup lebih lama iaitu sehingga 5 hari di dalam Tiub Fallopio, yang mana akan membantu proses persenyawaan walaupun anda tidak melakukan hubungan seksual semasa si isteri sedang subur (waktu ovulasi).

Jika cecair serviks anda tebal, berwarna kecoklatan atau kering, ia boleh menghalang atau mengganggu kesuburan. Ada sesetengah wanita yang memang sangat kekurangan cairan (kering) dan bermasalah untuk menghasilkan jumlah cecair serviks yang cukup. Amalan minum banyak air dan pengambilan GLA Complex bakal membantu anda menghasilkan lebih banyak cecair serviks tersebut.

Nak tau lebih lanjut pasal set kesuburan ni..boleh pm cik sue...insyaallah..kita mampu berusaha..Allah yang menentukannya..


No comments:

Post a Comment