Saturday 5 July 2014

KURANG RASA LAPAR..BERTENAGA DAN TIADA LAGI SENAK PERUT

" Akak..saya nak cari sesuatu yang bagi saya tenaga..mungkin boleh kurus...dan nak share dengan ibu saya"
Ni massage customer saya dulu...so saya suggest esp..licithin n set kurus yang lain..namun die nk cuba dulu licithin n ESP..

Hari ni...
Alhamdulillah..syukur..hari ni Sis Nori beri feedback yang positif selepas menggunakan ESP Shaklee..

Beliau kurang rasa lapar dan ibunya rasa kurang senak perut...

Bestkan..syukur..Sue doakan beliau terus istiqamah dalam menggunakan Shaklee..dan niat sue untuk membantu orang menjalani kehidupan yang lebih baik..tercapai..alhamdulillah..ukhwah yang terjalin insyaallah kekal hingga ke jannah..

Ni yang best bershaklee..dapat bantu orang..dapat jalinkan ukhwah..dan dapat menikmati kehidupan yang lebih baik...best kan..

So sape2 nak join ..jangan risau..murah jer..rm65 shaja..tak rugi pon..siap boleh makan vitamin free lagi..eh..bukan tu jer..tiap tgh bulan ada jer dlam cik harimau...best2..

modal?rm65 tu jer la..modal mulut jer...sharing..n sharing...mari kita mambangunkan ummah bersama2..

Salam kasih sayang dari cik Sue
7 Ramadhan...

No comments:

Post a Comment